טבעות אירוסין, טבעות יהלומים היישר אבני חן מבורסת היהלומים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-681-5151

טבעות אירוסין בעיצוב אישי – כך תעשו זאת נכון, צעד אחר צעד​

אז החלטת להציע לה נישואין. ברור לך שמעבר לבחירת המקום והזמן, אחת ההחלטות החשובות ביותר נוגעת דווקא לבחירת טבעת האירוסין, הטבעת שבת זוגתך תענוד עוד שנים רבות על אצבעה ותלווה אתכם לכל אורך חייכם, כסמל לאהבה שביניכם.
אז איך לבחור טבעת אירוסין ייחודית, שאין כמותה לאף אישה אחרת? כזו שתהיה בדיוק לטעמה, וששניכם תשמחו בה עוד שנים רבות, מבלי שיימאס לכם להביט בה?
אם גם אתה מצאת את עצמך מתלבט בשאלות אלו, הכתבה הזו עבורך.
אספנו את הידע והניסיון שצברנו לאורך שנים בליווי לקוחות בתהליך בחירת טבעות אירוסין בעיצוב אישי, וכתבנו את המדריך המלא לבחירות טבעות אירוסין בעיצוב אישי, שלב אחר שלב.

 

 

שלב ראשון : בתוך אינספור אפשרויות לטבעות אירוסין בעיצוב אישי – מה היא אוהבת?

ישנן אינספור אפשרויות לטבעות אירוסין בעיצוב אישי, ובחירת כיוון לעיצוב הוא חשוב כדי לקלוע למטרה. השלב הראשון והחשוב בדרך לעיצוב טבעת אירוסין לבת הזוג, הוא לזהות את סגנון התכשיטים המועדף עליה. יש כמה וכמה דרכים להבין אילו תכשיטים היא אוהבת. הראשונה והקלה ביותר היא להציץ בקופסת התכשיטים שלה. אפשרות נוספת היא לשים לב, כשאתם עוברים יחד על פני חנויות תכשיטים, לסגנון התכשיטים שמושך את עיניה. בת הזוג משתפת אותך בהתלבטות לגבי בחירת תכשיטים לעצמה? זו ההזדמנות לגלות עניין אמיתי ולשים לב לתכשיטים שהיא מציגה בפנייך. סמוך עלינו, זה ישתלם לך.
הצצת בתכשיטים ועדיין אין לך מושג? הנה כמה דברים שיעזרו לך להתחקות אחר סגנון התכשיטים המועדף על בת זוגתך:
צבע הטבעת: זהב לבן, זהב צהוב, או אולי דווקא זהב אדום? מה הצבע השולט בתכשיטים שלה?
קלאסי ועדין או כזה שאי אפשר לפספס? האם בת הזוג מעדיפה תכשיטים עדינים ודקים, או דווקא גדולים, צבעוניים ובעלי נוכחות? כיום ניתן לעצב טבעות אירוסין בעיצוב אישי בזהב לבן, צהוב או אדום.
כשמדובר בטבעת אירוסין, טבעת אירוסין עדינה תהיה דקה ושזורה ביהלום או באבן חן אחת מרכזית, או במספר אבנים קטנות, ובצבע אחד או שניים לכל היותר.
וינטאג’ או מודרני? בעוד תכשיטים מודרניים מאופיינים לרוב בקווים ישרים ובעיצוב ‘נקי’, בתכשיטי וינטאג’ ניתן למצוא עיטורים ופיתוחים, והם בעלי סגנון עתיק ועיצובים מורכבים ו’מסובכים’ יותר.
עדיין לא בטוח מה הסגנון המועדף עליה? תמיד תוכל להתייעץ עם חברה טובה או אמא שלה.

 

 

שלב שני: חיפוש המקום הנכון לטבעות אירוסין בעיצוב אישי

תהליך בחירת המקום לעיצוב טבעת האירוסין המושלמת עלול להיות ארוך ומתיש.
כיום ישנו מגוון רחב של עסקים ומעצבי תכשיטים המציעים טבעות אירוסין בעיצוב אישי, וחיפוש פשוט ברשת עלול לגרום לכם ללכת לאיבוד.
אז מה עושים? העצה הטובה ביותר שלנו היא לא ללכת ‘על עיוור’, כלומר לאו דווקא לבקר בחנויות התכשיטים שנמצאים קרוב למקום מגוריכם, זו תהיה האפשרות הקלה ולאו דווקא הנכונה ביותר עבורכם. מה לגבי בחירה מהמלצות? אמנם אין ספק שהמלצה היא גורם חשוב בקבלת ההחלטה על בית העסק, אך חשוב להבין שגם כאשר חברים או בני משפחה המליצו, זה לא בהכרח אומר שבית העסק יוכל לענות על הצרכים והרצונות שלכם, כי בכל מה שנוגע לטבעות אירוסין בעיצוב אישי – אנשים שונים מחפשים מענים ופתרונות שונים.
אז איך בכל זאת נבחר היכן לעצב טבעת אירוסין לבת הזוג?
הנה כמה קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה:

מומחיות – שאלו את בית העסק האם הוא מומחה בעיצוב טבעות אירוסין, או שזו נישה קטנה שהוא עוסק בה, ועיקר הפעילות שלו מתמקד בתכשיטים אחרים?
מקצועיות – בררו מי אנשי המקצוע בעסק, כמה שנים הם עוסקים בתכשיטנות, מהו הידע והניסיון שלהם בכל הנוגע לטבעות אירוסין בעיצוב אישי?
במידה ואתם מתכננים לבחור בטבעת אירוסין משובצת יהלום, חשוב לבחור בעסק שיש לו ניסיון בעבודה עם יהלומים ולבדוק אם יש ברשותו רישיון מהמדינה לסחר ביהלומים. דבר נוסף המעיד על מהימנות העסק הוא היותו חבר בבורסה ליהלומים.
סגנון – בעוד עסקים מסוימים יוכלו לעצב עבורכם טבעת אירוסין במגוון רחב של סגנונות, ישנם מעצבי תכשיטים שפיתחו להם סגנון עיצובי ייחודי ומסוים, המאפיין את טבעות האירוסין שלהם. לכן, עוד לפני שתגיעו לחנות, מומלץ לגלוש אל אתר בית העסק ולהתרשם מטבעות האירוסין בעיצוב אישי המוצגות באתר ומסגנונות העיצוב האפשריים.
מעיצוב ועד ייצור תחת קורת גג אחת – על מנת לייעל ולפשט את התהליך ככל שניתן, אנו ממליצים בחום לבחור בעסק שיוכל לללוות אתכם מתחילתו של התהליך ועד סופו – החל מפגישה עם מעצב תכשיטים בבית העסק, שיקשיב לרצונותיכם ויעצב סקיצה לטבעת לשביעות רצונכם, דרך ייצור הטבעת, בחירת היהלום, ליטוש ושיבוץ היהלום בטבעת ועד לגימורים האחרונים.

 

 

שלב שלישי: מבחן התקציב – טבעות אירוסין בעיצוב אישי במחיר אפשרי

בדומה למגוון טבעות האירוסין שניתן לבחור מביניהן, גם טווח המחירים של טבעות אירוסין כיום הוא רחב ביותר, ומחיריהן של טבעות אירוסין בעיצוב אישי יכול לנוע בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים.
יש שיאמרו שקריטריון התקציב העומד לרשותכם בבחירת טבעת אירוסין הוא הראשון והחשוב ביותר.
אין כאן נכון או לא נכון, אבל אנחנו בחרנו למקם אותו דווקא כאן, כי אנחנו מאמינים שהיום, יותר מתמיד, אפשר בהחלט לבחור טבעות אירוסין בעיצוב אישי גם בתקציבים נמוכים יחסית.
אמנם טבעות אירוסין בעיצוב אישי יהיו לרוב יקרות יותר מטבעות אירוסין שניתן לבחור ‘מחלון הראווה’, אבל עומדות בפניכם מספר אפשרויות דרכים לעיצוב טבעת אירוסין מבלי לשבור קופת חסכון:
הדרך הראשונה לחסוך בעלויות היא בחירה בעסק שיעניק לכם את המענה המלא, החל מעיצוב ועד ליטוש היהלום. כך תחסכו לעצמכם את פערי התיווך הקיימים ברכישה בחנויות וברשתות הרוכשות את התכשיטים מתכשיטנים.

אפשרות נוספת לשמור על התקציב טמונה בעיצוב הטבעת. עיצוב אישי מאפשר לכם ‘לצאת מהמסגרת’ ובמקום לבחור בטבעת אירוסין קלאסית בשיבוץ יהלום מרכזי גדול, לעצב טבעת אירוסין עם יהלומים קטנים, לשלב אבני חן, ואף לבחור בטבעת אירוסין שהאבן המרכזית בה אמרלד, קוורץ, ספיר, אקוואה מרין, אבני רובי, מרקיזה ומגוון אבני חן אחרות ויפהפיות, שיעניקו לטבעת האירוסין מראה שונה ומיוחד, מבלי לחרוג מהתקציב.

ומה בנוגע ליהלום?
קיימים כיום ארבעה קריטריונים לבחינת איכותו של היהלום, הנקראים גם 4C: קראט, חיתוך, ניקיון וצבע. ככל שדירוגו של היהלום יהיה גבוה יותר בכל אחד מקריטריונים אלו, כך מחירו יעלה. עצה שלנו: ישנו מגוון רחב של איכויות יהלומים, תוך הטווח הקיים ניתן בהחלט לבחור ביהלום טוב ומנצנץ, גם אם אינו מדורג כ’איכותי ביותר’, בעלות נגישה יותר.

 

שלב רביעי ואחרון: המבחן האמיתי

בת הזוג אהבה את הטבעת אבל המידה קטנה מדי? עיצוב הטבעת לא לטעמה? אל תשכחו לברר מול בית העסק מהי המדיניות בכל הנוגע לשינויים בטבעת לאחר בחירתה.

בהצלחה!

תוכן עניינים

Open chat
Amberjack Jewelry
היי כאן אמברג'ק
בחרו נציג לשיחה בווטסאפ