טבעות אירוסין, טבעות יהלומים היישר אבני חן מבורסת היהלומים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-681-5151

טבעות אירוסין עדינות – המאמר המקיף ביותר

Less is More – לא מדובר רק בסיסמה. בעוד שבעבר נשים רבות העדיפו תכשיטים גדולים וצבעוניים שלא ניתן להתעלם מהם, בשנים האחרונות ישנה מגמה של חזרה לתכשיטים עדינים, אלגנטיים ואף מינימליסטיים. מגמה זו לא פוסחת גם על תחום טבעות האירוסין, כשיותר ויותר נשים מבקשות לעצמן טבעת אירוסין עדינה, ללא קישוטים, אבנים גדולות בורקות או צבעוניות רבה בטבעת.

מעצבי תכשיטים ובתי עסק בתחום, שזיהו את המגמה, מציעים כיום מגוון רחב ביותר של עיצובים ואפשרויות לטבעות אירוסין עדינות. 

אז איך בוחרים טבעת אירוסין עדינה והאם יש לך מושג בכלל מה היא טבעת עדינה? במדריך הבא נרחיב על כך.

 

מה מבדל טבעות אירוסין עדינות מטבעות אירוסין אחרות?

טבעות אירוסין עדינות מאופיינות, בראש ובראשונה, בחישוק דק יחסית, המקנה להן מראה אלגנטי. עובייה הממוצע של טבעת אירוסין הוא 2 עד 2.2 מילימטר. לקבלת מראה עדין, מומלץ לבחור בחישוק בעובי של 1.6 – 1.8 מילימטר. בכל מקרה, לא מומלץ לבחור בחישוק דק מדי (מתחת ל-1.5 מילימטר), כיוון שהדבר מעלה את הסיכון ליצירת עיוותים בטבעת לאורך זמן.

אלמנט נוסף שמשפיע על עדינותה של הטבעת הוא גודל היהלום המשובץ בה. ככל שהיהלום יהיה גדול ומפואר יותר, כך נקבל טבעת בעלת נוכחות רבה יותר, ונתקשה לשמור על מראה עדין לטבעת. עבור טבעת עדינה, ההמלצה היא לבחור ביהלום שגודלו עד 0.5 קראט.

טבעות אירוסין עדינות יכולות להיות בזהב צהוב או לבן, בהתאם להעדפתה האישית של בת הזוג, וצבע הטבעת אינו ישפיע על עדינות הטבעת או על יופייה.

_________

למי תתאים טבעת אירוסין עדינה?

טבעת עדינה מתאימה לכל אישה שמעדיפה תכשיטים עדינים שאינם ‘מנקרי עיניים’.

טבעות אירוסין עדינות הולמות במיוחד נשים בעלות אצבעות דקות או ידיים קטנות, שטבעות גדולות ורחבות אינן מחמיאות להן.

טבעת עדינה מתאימה גם לכל מי שאינה רגילה לענוד תכשיטים ביום יום, בין אם בשל חוסר נוחות או מסיבות אחרות. עם טבעת עדינה אפשר בהחלט ‘ללכת עם ולהרגיש בלי’.

_________

מהם היתרונות של טבעות אירוסין עדינות?

אחד מיתרונותיהן הבולטים של טבעות אירוסין עדינות היא היכולת שלהן להשתלב בכל אירוע, זמן ומקום. בעוד טבעות גדולות ובולטות מושכות את תשומת הלב של הסובבים ועלולות להראות כ’לא מתאימות’ לאירועים מסוימים, טבעת עדינה תתאים ללבוש קז’ואל של שעות היום – בעבודה, ברחוב או בפארק, ותשתלב נהדר גם באירועים ובמפגשים חברתיים, לצד לבוש חגיגי יותר.

כך, טבעת עדינה תמיד נשארת אופנתית ואלגנטית.

יתרון נוסף ואחרון שנזכיר כאן נוגע לעלות, כאשר לרוב התקציב הנדרש לרכישת טבעת  נמוך יותר בהשוואה לטבעות עבות או בעלות יהלום גדול. 

_________

איך בוחרים טבעות אירוסין עדינות?

הצעד הראשון בבחירת טבעת אירוסין עדינה לבת הזוג הוא קודם כל להבין אם זה אכן סגנון התכשיטים המועדף עליה. ישנן מספר דרכים לזהות את העדפותיה של בת הזוג בתכשיטים, שמתאימות גם עבור גברים שאין להם כל ידע בעיצוב או הבנה בסגנונות תכשיטים. החל מהצצה אל מגירת התכשיטים של בת הזוג, עצירה ‘מקרית’ מול חלון ראווה של חנות תכשיטים, התייעצות עם החמות לעתיד או עם חברותיה של בת הזוג ועד שאלה מכוונת בנוגע להעדפות שלה בתכשיטים – אתה מוזמן לבחור בשיטה שמתאימה עבורך.

וידאת שטבעת עדינה זה הקטע שלה? הגיע הזמן לבדוק את האפשרויות הקיימות. 

בחירת בית העסק באמצעות המלצה היא תמיד אפשרות טובה. אם יש סביבכם חברים שנישאו לאחרונה, בקשו לראות את טבעת האירוסין שלהם. סגנון הטבעת דומה להעדפותיה של בת הזוג? בררו היכן רכשו את הטבעת ובקרו באתר בית העסק.

לפעמים אין ברירה, והישועה מגיעה דווקא מכיתות רגליים בין חנויות והתרשמות ממספר רחב של דגמי טבעות אירוסין. במקרה כזה, ודאו שאתם שואלים את בית העסק אילו טבעות אירוסין עדינות הם מציעים.

יודעים איך תרצו שטבעת האירוסין של בת הזוג צריכה להראות? במקרה הזה בחרו בבית עסק שבו מעצב תכשיטים, שיוכל ללוות אתכם בתהליך עיצוב הטבעת בהתאם לחלום שלכם. 

_________

אילו סוגי טבעות אירוסין עדינות יש?

טבעת האירוסין העדינה והקלאסית ביותר היא ללא ספק טבעת ‘סוליטר’ – לה חישוק עדין לא קישוטים, ובמרכזה משובץ יהלום אחד מרכזי. מדובר באחת הטבעות הפופולאריות ביותר בקרב זוגות לאורך שנים, שתמיד נשארת יפה ורלוונטית.

עיצוב נוסף ואהוב בטבעות אירוסין עדינות הוא טבעת ‘שלושה יהלומים’, שכוללת שלושה יהלומים המשובצים במרכז הטבעת זה לצד זה, בגדלים שווים או שונים.

אם תרצו בכל זאת להגדיל את נוכחותה של טבעת האירוסין העדינה, אפשר בהחלט לעשות זאת באמצעות שיבוץ היהלום במסגרת מחורצת ממתכת בצבע זהב לבן. המסגרת המחורצת מייצרת נצנוץ, וכך היהלום נראה גדול ונוצץ יותר.

אפשרות נוספת היא לשבץ יהלומים קטנים בחישוק הטבעת, משני צידיו של היהלום המרכזי, או לבחור ב’שיבוץ הילה’, במסגרתו יהלומים קטנים ‘עוטפים’ את היהלום המרכזי ומייצרים אשליה של גודל.

_________

טבעות אירוסין עדינות ומיוחדות, איך עושים את זה?

מעוניינים בטבעת אירוסין עדינה ומיוחדת? הנה כמה אפשרויות שיעניקו לטבעת מראה ייחודי ושונה:

שיבוץ אבני חן קטנות וצבעוניות לצד היהלום המרכזי – זוהי דרך נהדרת ליצירת ניגודיות ומשחקיות עדינה בטבעת.

שיבוץ כוס – בטבעת זו היהלום משובץ בתוך ‘כוס’ העוטפת אותו כחישוק.

אפשרות נוספת ליצירת עניין היא באמצעות בחירה ייחודית לצורת היהלום בטבעת האירוסין, שאינה צורתו העגולה והקלאסית. כך, תוכלו לבחור ביהלום מרובע, יהלום בצורת טיפה או לב, יהלום אובאלי ועוד.

_________

כמה עולות טבעות אירוסין עדינות?

עלותן של טבעות אירוסין עדינות, בהן משובץ יהלום אחד או מספר יהלומים לא גדולים, יהיה ללא ספק נמוך יותר לעומת טבעת אירוסין מפוארת, רחבה או משובצת אבנים גדולות.

כמובן שככל שתבחרו בטבעת מעוצבת ולא סטנדרטית, הדבר יתבטא גם בעלות הטבעת.

אחת האפשרויות שיסייעו לכם לעמוד בתקציב שהגדרתם לרכישת הטבעת, הוא בחירה בבית עסק שיעניק לכם ליווי מקצה לקצה, החל מעיצוב אישי של הטבעת בעזרת מעצב תכשיטים מנוסה, דרך בחירת היהלום, ליטושו ושיבוצו בטבעת ועד לגימורים האחרונים, עד לשביעות רצונכם.

כך תוכלו למעשה לחסוך את עלויות ה’תיווך’ הקיימות כאשר אתם רוכשים טבעת אירוסין מרשתות וחנויות אחרות הרוכשות את התכשיטים מתכשיטנים.

עצה מאתנו – רגע לפני שאתם בוחרים בבית העסק שיעצב עבורכם את טבעת האירוסין משובצת יהלום, בררו אם יש ברשותו רישיון מהמדינה לסחר ביהלומים. 

_________

איך שומרים על טבעות אירוסין עדינות?

טבעת עדינה דורשת התנהלות מתאימה, שתסייע לשמור עליה לאורך זמן ולשמוע שחיקה, עיוותים ופגיעה במראה שלה לאורך זמן.

הנה כמה עצות שיסייעו לך לשמור על הטבעת:

  • מומלץ להסיר את הטבעת מהאצבע בזמן שימוש בחומרי ניקיון שעלולים לפגוע בה, כמו גם בזמן פעילות גופנית, וביקור בים ובבריכה.
  • שמירה על ניקיון הטבעת – טבעות אינן זקוקות לניקיון באמצעות חומרי ניקוי. אחת השיטות הפשוטות והיעילות לניקוי הטבעת היא השרייה במים חמימים (לא רותחים), עם מעט סבון כלים וצחצוח שלה באמצעות מברשת שיניים עדינה בעלת סיבים רכים. הקפידו לייבש את הטבעת לאחר ניקוי, באמצעות מטלית רכה.

תוכן עניינים

Open chat
Amberjack Jewelry
היי כאן אמברג'ק
בחרו נציג לשיחה בווטסאפ