טבעות אירוסין, טבעות יהלומים היישר אבני חן מבורסת היהלומים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-681-5151

איך לבחור צמיד טניס – כשאת שואפת למראה עוצמתי, יוקרתי ונשי

למה קוראים לצמיד טניס צמיד טניס?

בשנת 1987, באמצע תחרות טניס חשובה בארה”ב, אחת השחקניות המוכשרות העונה לשם כריס אוורט ביקשה להפסיק משחק לאחר שצמיד יהלום יקר אשר ענדה על ידה – נעלם. החיפוש אחר הצמיד נערך זמן מה, אך כמו בכל סיפור מופלא מן האגדות – הוא נמצא בשלמותו. (מקור: וויקיפדיה)

זוכרות את סיפור סינדרלה והנעל האבודה? מן הרגע שהנעל נמצאה, הפכה לכלוכית לנסיכה.
כשכריס נשאלה על זה אחר כך בראיון עיתונאי, היא קראה לתכשיט האבוד “Tennis Bracelet” וכך נולד השם האייקוני. מן הרגע שנמצא הצמיד, ההיסטוריה כבשה את בנות המין הנשי כבר יום למחרת, מכאן זכה הצמיד לתואר הנכסף – צמיד טניס.

למה קוראים לצמיד טניס צמיד טניס
כריס אוורט - ממציאת צמיד הטניס

יוקרת צמיד הטניס

הידעתן? יוקרת הצמיד מסמלת ערך רב עבור נשים ועבור שחקניות טניס רבות ומוצלחות מרחבי העולם. לא להאמין איך הפסקת משחק לטובת חיפוש צמיד יהלום גרמה לאלפי נשים לעוט אחרי הטרנד המופלא ולחשוק בצמיד שכבר אז זכה במיידי לערך עליון עבור כל מי שמפרגנת לעצמה יופי, כריזמה ועוצמה.

 

איך למצוא צמיד טניס שיתאים רק לך

מחפשות להרשים במראה קלאסי נשי עדין? חשוב לכן המראה החיצוני? הצמיד המשובץ יהלום בודד בכל חוליה עשוי זהב לבן ומקנה מראה מרשים וקלאסי במיוחד –  ללא ספק, איש לא יישאר אדיש לנוכח צמיד מרהיב.

הרי כל אישה זקוקה לצמיד יוקרתי שילווה אותה בכל יציאה ויאפשר לה מראה אקזוטי ומושך. אין סיבה להתפשר כשמחפשים תכשיט שיש בו אמירה.

אז איך למצוא את הצמיד שיגשים את המראה הזה?

1. חפשו חוליות מיושרות.

2. שיבוץ יהלומים בגובה וקוטר זהים.

3. חיבור חוליות מותאם בגמישותו.

4. צמיד המותאם בגודלו – הימנעות מצמידות יתר.

5. הימנעות מהתרופפותו.

6. והיהלומים? בדיוק כמו הדובדבן שעל הקצפת, צריכים להיות חתוכים במידה הנכונה כדי להנציח את היופי ולנצנץ ככוכב.

אולי יעניין אותך: איך קונים יהלום – המדריך המלא

גודל הצמיד כן קובע!

צמיד טניס שאבניו בולטות בגודלן יאפשר לכן מראה כריזמטי וקישוט דקורטיבי במיוחד. השקיעו מאמץ בבחירה ובהתאמה אישית לצמיד שיוביל אתכן למראה יפהפה המושך את כל המבטים ישירות לידיכן העדינות, הכובשות את כולם בקול תרועה בלי להתרברב שהרי הצמיד המנצנץ יסובב מבטים כשתסתובבו איתו ביום ובלילה, בכל מקום ובכל מצב.

מי בכלל צריך צמיד טניס כשאתן יפות כל כך גם בלעדיו?

הצמיד מעטר את היד ומקנה לה מראה עשיר. אין זה משנה כמה יפות אתן, כמה מרשימות וכמה בטוחות בעצמכן. הצמיד כשלעצמו יוסיף לכן חן וירשים במראהו. מכירים את האמרה “כל המרבה, הרי זה משובח?”

כך ניתן לקבוע כי יד שמתווסף לה צמיד יוקרתי מעיד על נוכחות, על אישיות, על חשיבות היופי שאתן מקנות לגופכן, ויש שיאמרו – גם לנשמתכן – כי הרי היופי החיצוני מקרין גם על היופי הפנימי, ולהפך.

מי שמחפש לרכוש מתנה לאהובת ליבו; מי שמחפשת לקשט את כף ידה ביוקרתיות שלא תסולא בפז – מוזמנים לרכוש צמיד טניס יפהפה – הזדמנות מושלמת גם לרושם ראשוני וגם לתחושה טובה עם עצמכן כשאתן מתהלכות יפות כאיילות, נשיות ועוצמתיות.

 

מקורות שהוזכרו במאמר:

  1. וויקיפדיה.

תוכן עניינים

Open chat
Amberjack Jewelry
היי כאן אמברג'ק
בחרו נציג לשיחה בווטסאפ