טבעות אירוסין, טבעות יהלומים היישר אבני חן מבורסת היהלומים
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

03-681-5151

קולקציית תכשיטים 2024

ניתן למצוא בתוך קולקציית 2024 תכשיטים ויהלומים מגוון עיצובים מרשימים של טבעות, שרשראות, תליונים, צמידים, צמידי טניס ועוד מגוון גדול של תכשיטים. לרוב רואים עדיין עיצוב של אבן מרכזית ואבנים נוספות זה הוא העיצוב הקלאסי וזה קו שרואים לאורך השנים בעיצוב של תכשיטי יהלומים. אך יש גם תכשיטים בהם יש משטחים משובצים בכמות גדולה של יהלומים קטנים.

מגוון צבעים של יהלומים

ניתן לראות שימוש במגוון גדול של צבעי יהלומים. יש יהלומים במגוון צבעים כמו יהלומים אדומים ורודים צהובים חומים וכמובן יהלומים שחורים ייחודיים ומרשימים. יש בקולקציה עגילים כמו עגילים צמודים משובצים ביהלום בודד בגדלים שונים עד עגילים ארוכים וגדולים משובצים בכמה יהלומים בעיצובים שונים ומגוונים.

צורות שונות של עיבוד יהלומים

ניתן לראות צורות עיבוד שונות של יהלומים בקולקציה, יהלומים בצורות שונות כמו יהלומים מעובדים לצורת ריבוע, או עיגול או אפילו מעוין. יהלומים שחורים מאוד בולטים בתוך קולקציית 2024 תכשיטים ויהלומים אנשים רבים קונים טבעות אירוסין ייחודיות שמשובצות ביהלום שחור. ניתן לראות עיצובים של יהלום שחור גדול ומרכזי בטבעת או משטחים גדולים של טבעת עבה של יהלומים שחורים ורגילים קטנים יותר.

מגוון גדול של צבעי זהב

גם צבעי הזהב של התכשיטים בקולקציה הם מגוונים מאוד. בקולקציה 2024 ניתן לראות זהב לבן זהב צהוב וכעת גם זהב שחור וזהב אדום הם מאוד אופנתיים. כך ניתן להתאים גוונים שונים של יהלומי לגוונים שונים ורבים של זהב. השילובים המעניינים יוצרים את הייחודיות והקסם של כל תכשיט ותכשיט.

צבעוניות יפה ומגוונת

ניתן לומר כי הצבעוניות המגוונת הוא מאפיינת מאוד את השנה שחולפת והשנה שעומדת להיות בתחום היהלומים ניתן לראות שרשראות וצמידים בשילוב של יהלומים בצבעים שונים אפילו ספירים כחולים בנוסף ליהלומים הלבנים הרגילים. יש אבנים נוספות שיהיו אופנתיות בשנה הקרבה כמו ספירים בצבעים שונים או אבני אודם אדומות בשילוב עם יהלומים שונים. ניתן לראות עיצובים צעירים ורעננים – בשילוב עם יהלומים צורות הנדסיות משובצות יהלומים לתליונים עיגולים משובצים יהלומים או כוכבים משובצים יהלומים.

מוזמנים לראות ולבחור תכשיט יהלום ממגוון התכשיטים שלנו – הנה כמה הצעות מעניינות:

טבעות אירוסין ויהלומים:
טבעת אירוסין טוויסט בזהב צהוב משובצת יהלום בליטוש אובל
טבעת אירוסין מיוחדת משובצת יהלום מרכזי בשיבוץ צף

טבעות יהלומים

עגילי יהלומים:
עגילי יהלומים SYM1 מדהימים עם יהלומים בשיבוץ פאווה
עגילי חישוק HOOP משובצים יהלומים

מבחר יהלומים:
יהלום קושן במשקל 1.01 קראט
יהלום עגול במשקל 0.61 קראט
יהלום עגול במשקל 1.01 קראט

טבעות אבני חן:
טבעת אקווה-מרין ויהלומים מדהימה
טבעת ספיר עם יהלומים משובצים מרהיבה

תוכן עניינים

Open chat
Amberjack Jewelry
היי כאן אמברג'ק
בחרו נציג לשיחה בווטסאפ